DBU Fyn søger serviceminded koordinator

Da vores kollega Stine Wiingreen har fået nyt job fra 1. april, søger vi hendes afløser.

Vi søger en administrativ medarbejder, der kan indgå i vores team af dygtige medarbejdere, der til dagligt administrerer fynsk breddefodbold.

Vi har brug for en administrativ uddannet medarbejder med gode evner til at koordinere opgaver for diverse udvalg, og som samtidig vil løse nogle daglige ”blæksprutteopgaver” i administrationen. Dine arbejdsopgaver bliver bl.a. følgende:

  • Koordinator for vores Uddannelsesudvalg
  • Koordinator for vores Fairplay-gruppe
  • Kursusadministration (træner-, dommer- og lederuddannelse)
  • Salg og koordinering af annoncer til FynBold (elektronisk magasin)
  • Diverse servicerings- og aktiveringsopgaver i forhold til sponsorer og samarbejdspartnere
  • DBU Fyn Turneringer (assistance ad hoc)
  • Diverse ad hoc-opgaver.

Vi ønsker…
En medarbejder med en uddannelse og/eller erfaring, der modsvarer ovenstående arbejdsopgaver – f.eks. en person med en baggrund i en salgsorganisation. Ligeledes vil det være en stor fordel, hvis du har kendskab til fodboldens verden og meget gerne kvindefodbold. Du skal være en åben og udadvendt person, der besidder et godt humør.

Da vi til dagligt arbejder med frivillige ledere, ligger møder i diverse udvalg typisk om aftenen. Derfor skal der påregnes noget aftenarbejde.

Vi tilbyder…
En fuldtidsstilling i et meget uformelt miljø med gode kollegaer, hvor der er en høj grad af frihed i det daglige arbejde, der både foregår selvstændigt og i teams.

Ud over lønnen, der forhandles individuelt, kan vi tilbyde en attraktiv pensionsordning samt sundhedsforsikring.

Yderligere info
Spørgsmål til stillingen kan rettes til administrationschef Claus Gramm Pedersen på telefon 51 46 03 58

Ansøgning vedhæftet CV sendes til gram@dbufyn.dk senest den 19. februar 2014 kl.10.00. Samtale afholdes primo uge 9.

Tiltrædelse 1. april 2014

Log ind