Fynsk Fodbold Award 2024

Der er godt gang i løjerne, når fynske klubledere, trænere, dommere, sponsorer og mange flere samles til Fynsk Fodbold Award. Også i år venter der gæsterne en festlig aften.

D. 25. oktober fester fynsk fodbold sammen på tværs af spillere, trænere, dommere, klubledere osv., når vi hylder nogle af de klubber og personer, der har gjort de ekstra godt i løbet af året.

Det er en oplagt mulighed for som klub at få en god oplevelse sammen - uden selv at skulle arrangere noget.

Mad, prisregn og fest!
Aftenen byder bl.a. på:

• Svedig livemusik (og ømme dansefødder!)
  • Awardshow med en kendt konferencier
  • Lækker mad og kolde drikke
  • Festligt samvær med kolleger fra egen og andre fynske fodboldklubber, dommere m.fl.

Kort sagt alt der hører til, når fynsk fodbold samles til en underholdende aften.
Som det ses af ovenstående video, plejer det bestemt ikke at være kedeligt!

Undervejs kårer vi nedenstående - indstil din/jeres kandidat nu:

Tak jeres frivillige og sponsorer med en fest - uden al besværet
En del klubber inviterer deres frivillige og/eller sponsorer med til Fynsk Fodbold Award som en tak for indsatsen og støtten. De giver dem kort sagt en festlig aften, uden at klubben selv skal bruge tid og energi på at arrangere den.

Book jeres billetter nu
Fynsk Fodbold Award er en populær event blandt de fynske fodbold, så vi opfordrer jer til at booke jeres billettere snarest.

Pris pr. billet: kr. 285,- + kr. 15 i gebyr.

Vi tilbyder også bustransport til Odense Banegård efter festen til kr. 25,-/person.

Book jeres billetter og pladser i bussen her:

BILLETTER/BUS

Klubben opkræves senere  - før awarden - af DBU Fyn for både billet og bus. Billetkøb til både fest og bus er bindende.

Fynsk Fodbold Award arrangeres i samarbejde mellem DBU Fyn, Albani, Nordfyns Erhverv og Turisme, Nordfyns Kommune og Albani Fonden

Vi ses til
Fynsk Fodbold Award 2024
d. 25. oktober i Otterup Idrætscenter.