Der udvikles hele tiden nye smarte funktioner og sammenhænge i IT-klubpakken, og det kan være svært at følge med og holde overblikket over alle mulighederne. På dette kursus dykker vi derfor ned i en række af de funktioner, der er kommet til de seneste år, og ser på, hvordan I som klub får mest mulig gavn af systemerne og deres sammenhænge.

Vi kan bl.a. kigge på:

  • Medlems- og fordelskort: Oprettelse af digitale medlems- og fordelskort med klubbens sponsorer, som vises på DBU Fodboldapp'en og som automatisk deaktiveres, når spillere udmeldes
  • Klubaktiviteter med betaling: Oprettelse af klubaktiviteter som medlemmer og andre kan tilmelde sig med samtidig betaling (f.eks. afslutningsfester, fodboldstævner, ture/rejser osv.)
  • Automatisk restancespærring: Spærring for holdkort når spiller skylder penge og hvordan de automatisk låses op igen efter betaling + hvem der får besked om spærringerne
  • Ind- og udmeldelser: Hvordan sættes det op online, så det bliver lettest muligt for klubben og spillerne?
  • Designskabeloner: Så alle mails fra KlubOffice får en grafisk klubidentitet
  • Banebooking og infoskærm: Få overblik over baner og omklædningsrum og vis aktiviteterne på en skærm i klubhuset
  • Kommunikationsindstillinger: Hvem får besked om hvad fra KlubOffice-systemet?
  • Samarbejdshold i KampKlar: Hvordan opretter vi dem bedst muligt?
  • Kontaktpersoner: Hvordan oprettes forældre som kontaktpersoner, så de kan bruge KampKlar for flere børn og så de modtager mails om f.eks. kontingentkørsler.
  • "Gaveindsamling": Oprettelse af indsamling, som folk kan støtte fradragsberettiget - f.eks. indsamling til en kunstgræsbane
  • CPR-numre: Indhentning og lagring af CPR-numre på trænere til brug for børneattester
  • Træneroplysninger: Indtastning af kontraktindgåelse og-længde, godtgørelse mm.
  • Spillere fra udlandet: Hvordan får vi dem korrekt ind i KlubOffice og indhentet deres spillercertifikat?
  • Træningstider: Oprettelse og visning af træningstider på klubbens hjemmeside


Alle tilmeldte vil inden kurset modtage en mail, hvor de bedes krydse af, hvilke af ovenstående emner, de helst vil høre mere om. Kursets endelige indhold tilpasses herefter.


Hvor og hvornår?

Kurset afvikles d. 21/9  kl. 17-20 hos DBU Fyn, Stadionvej 50, opg. C, 5250 Odense SV.

Prisen er kr. 350,-, inkl. spisning.

Der er kun 15 pladser på kurset.

Tilmelding foretages via nedenstående knap:

Hvor og hvornår?
Kurset afvikles d. 21/9  kl. 17-20 hos DBU Fyn, Stadionvej 50, opg. C, 5250 Odense SV.

Prisen er kr. 350,-, inkl. spisning.

Der er kun 15 pladser på kurset.

Tilmelding foretages via nedenstående knap:


OBS! Ønsker man at tilmelde andre fra klubben, kan det gøres i KlubOffice via menuen Uddannelse > Åbne kurser. Dobbeltklik på kurset og søg personerne frem, som skal tilmeldes.