• Hvordan fungerer det automatiske kontingentsystem, og hvordan kommer vi i gang?
  • Hvordan opsætter vi online indmeldelse med samtidig betaling - og online udmeldelse?
  • Hvad hvis medlemmet skifter betalingskort?
  • Hvordan håndterer vi rabatter?
  • Hvad med dem, der har meldt sig ind efter kontingentkørslen er kørt?
  • Hvad med dem, der ved en fejl ikke kom med i kontingentkørslen?
  • Hvad med dem, der får kontingent betalt af kommunen eller anden institution?
  • Hvordan håndterer jeg ubetalte kontingenter ved årets udgang?
  • Hvordan opsættes automatisk bogføring af kontingentbetaling?
  • Hvordan hænger kontingenter og holdkort sammen?

Disse er blot nogle af de spørgsmål, du kan få svar på d. 17. april, kl. 17.00-20.00, når vi inviterer til kursus.

Her vil vores økonomiinstruktør Marianna Sørensen give en indføring i KlubOffice økonomidelen, og de mange funktioner der kan lette jeres klubhverdag - ikke mindst hvis du er kasserer i klubben.

Kurset henvender sig altså både til klubber, der allerede bruger systemet og klubber som overvejer det.

En del af kursets fokus bliver, hvordan man får fulgt op på en kontingentkørsel, når først den har kørt:

- Vi oplever, at de klubber, der får mest muligt ud af systemet, og derved sparer mest tid, er dem, der får fulgt godt op på den første kontingentkørsel - eller de efterfølgende, hvis den første glippede. Derfor vil vi bl.a. sætte fokus på netop den del af kontingentprocessen, forklarer Marianna.

Vi forventer, at der også vil være lidt tid til at hjælpe den enkelte klub/kasserer med de udfordringer, som evt. måtte være specifikke for egen klub.

Mere info og tilmelding


Kurset afvikles d. 17. april kl. 17.00-20.00 hos DBU Fyn på Stadionvej 50, opg C, 5250 Odense V.
Pris pr. deltager er kr. 400,- som også inkluderer et måltid mad undervejs.

Der er 15 pladser på kurset.

OBS! Ønsker man at tilmelde andre fra klubben, kan det gøres i KlubOffice via menuen Uddannelse > Åbne kurser. Dobbeltklik på kurset og søg personerne frem, som skal tilmeldes.